Inloggen

Nickname
Vul je nickname in
Wachtwoord
Vul je wachtwoord in

Ingelogd blijven

Wachtwoord vergeten?

Gratis inschrijven

Vul onderstaande gegevens in:

Ik ben een
Ik zoek een
Nickname
Kies je nickname
E-mailadres
Is niet zichtbaar op de website
Wachtwoord
Kies je wachtwoord
algemene voorwaarden en heb de privacy policy gelezen

Opslaan of printen

Algemene voorwaarden

50PlusMatch is lid van BeCommerce onderschrijft de BeCommerce-gedragscode.

Deze Algemene Voorwaarden zullen worden gebruikt door alle leden van de BeCommerce.

Artikel 1 – Definities

In deze voorwaarden wordt verstaan onder:

  1. Ondernemer: de natuurlijke of rechtspersoon die lid is van BeCommerce en producten en/of diensten op afstand aan consumenten aanbiedt;
  2. Consument: de natuurlijke persoon die niet handelt in de uitoefening van beroep of bedrijf en een overeenkomst op afstand aangaat met de ondernemer;
  3. Overeenkomst op afstand: een overeenkomst waarbij in het kader van een door de ondernemer georganiseerd systeem voor verkoop op afstand van producten en/of diensten, tot en met het sluiten van de overeenkomst uitsluitend gebruik gemaakt wordt van één of meer technieken voor communicatie op afstand;
  4. Techniek voor communicatie op afstand: middel dat kan worden gebruikt voor het sluiten van een overeenkomst, zonder dat consument en ondernemer gelijktijdig in dezelfde ruimte zijn samengekomen;
  5. Bedenktijd: de termijn waarbinnen de consument gebruik kan maken van zijn herroepingsrecht;
  6. Herroepingsrecht: de mogelijkheid voor de consument om binnen de bedenktijd af te zien van de overeenkomst op afstand;
  7. Dag: kalenderdag;
  8. Duurtransactie: een overeenkomst op afstand met betrekking tot een reeks van producten en/of diensten, waarvan de leverings- en/of afnameverplichting in de tijd is gespreid;
  9. Duurzame gegevensdrager: elk middel dat de consument of ondernemer in staat stelt om informatie die aan hem persoonlijk is gericht, op te slaan op een manier die toekomstige raadpleging en ongewijzigde reproductie van de opgeslagen informatie mogelijk maakt.

Artikel 2 – Identiteit van de ondernemer

MatchMedia BV, 50plusmatch.be
Molenstraat 18 A
2513 BK Den Haag
Nederland
Telefoonnumer: +3110-8700660
Bereikbaarheid: dinsdag van 10:00 uur tot 14:00 uur
E-mailadres: redactie@50plusmatch.be
BTW-identificatienummer: NL817511908B01

Artikel 3 - Toepasselijkheid

  1. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van de ondernemer en op elke tot stand gekomen overeenkomst op afstand tussen ondernemer en consument.
  2. Voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van deze algemene voorwaarden aan de consument beschikbaar gesteld. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven dat de algemene voorwaarden bij de ondernemer zijn in te zien en zij op verzoek van de consument zo spoedig mogelijk kosteloos worden toegezonden.
  3. Indien de overeenkomst op afstand elektronisch wordt gesloten, kan in afwijking van het vorige lid en voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, de tekst van deze algemene voorwaarden langs elektronische weg aan de consument ter beschikking worden gesteld op zodanige wijze dat deze door de consument op een eenvoudige manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven waar van de algemene voorwaarden langs elektronische weg kan worden kennisgenomen en dat zij op verzoek van de consument langs elektronische weg of op andere wijze kosteloos zullen worden toegezonden.
  4. Voor het geval dat naast deze algemene voorwaarden tevens specifieke product- of dienstenvoorwaarden van toepassing zijn, is het tweede en derde lid van overeenkomstige toepassing en kan de consument zich in geval van tegenstrijdige algemene voorwaarden steeds beroepen op de toepasselijke bepaling die voor hem het meest gunstig is.

Artikel 4 - Het aanbod

  1. Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.
  2. Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of diensten. Kennelijke vergissingen of fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.
  3. Elk aanbod bevat zodanige informatie, dat voor de consument duidelijk is wat de rechten en verplichtingen zijn, die aan de aanvaarding van het aanbod zijn verbonden. Dit betreft in het bijzonder:
    • de prijs inclusief belastingen;
    • de eventuele kosten van aflevering;
    • de wijze waarop de overeenkomst tot stand zal komen en welke handelingen daarvoor nodig zijn;
    • het al dan niet van toepassing zijn van het herroepingsrecht;
    • de wijze van betaling, aflevering of uitvoering van de overeenkomst;
    • de termijn voor aanvaarding van het aanbod, dan wel de termijn voor het gestand doen van de prijs;
    • de hoogte van het tarief voor communicatie op afstand indien de kosten van het gebruik van
    • de techniek voor communicatie op afstand worden berekend op een andere grondslag dan het basistarief;
    • indien de overeenkomst na de totstandkoming wordt gearchiveerd, op welke wijze deze voor de consument te raadplegen is;
    • de wijze waarop de consument voor het sluiten van de overeenkomst van door hem niet gewilde handelingen op de hoogte kan geraken, alsmede de wijze waarop hij deze kan herstellen voordat de overeenkomst tot stand komt;
    • de eventuele talen waarin, naast het Nederlands, de overeenkomst kan worden gesloten; de gedragscodes waaraan de ondernemer zich heeft onderworpen en de wijze waarop de consument deze gedragscodes langs elektronische weg kan raadplegen; en
    • de minimale duur van de overeenkomst op afstand in geval van een overeenkomst die strekt tot voortdurende of periodieke aflevering van producten of diensten.

Artikel 5 - De overeenkomst

  1. De overeenkomst komt, onder voorbehoud van het bepaalde in lid 4, tot stand op het moment van aanvaarding door de consument van het aanbod en het voldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden.
  2. Indien de consument het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt de ondernemer onverwijld langs elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod. Zolang de ontvangst van deze aanvaarding niet is bevestigd, kan de consument de overeenkomst ontbinden.
  3. Indien de overeenkomst elektronisch tot stand komt, treft de ondernemer passende technische en organisatorische maatregelen ter beveiliging van de elektronische overdracht van data en zorgt hij voor een veilige webomgeving. Indien de consument elektronisch kan betalen, zal de ondernemer daartoe passende veiligheidsmaatregelen in acht nemen.
  4. De ondernemer zal bij het product of dienst aan de consument de volgende informatie, schriftelijk of op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager, meesturen:
    • a. het bezoekadres van de vestiging van de ondernemer waar de consument met klachten terecht kan
    • b. de voorwaarden waaronder en de wijze waarop de consument van het herroepingsrecht gebruik kan maken, dan wel een duidelijke melding inzake het uitgesloten zijn van het herroepingsrecht;
    • c. de informatie over bestaande service na aankoop en garanties;
    • d. de in artikel 4 lid 3 van deze voorwaarden opgenomen gegevens, tenzij de ondernemer deze gegevens al aan de consument heeft verstrekt vóór de uitvoering der overeenkomst;
    • e. de vereisten voor opzegging van de overeenkomst indien de overeenkomst een duur heeft van meer dan één jaar of van onbepaalde duur is.
  5. Indien de ondernemer zich heeft verplicht tot het leveren van een reeks van producten of diensten is de bepaling in het vorige lid slechts van toepassing op de eerste levering.

Artikel 6a - Herroepingsrecht bij levering van producten

  1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende veertien dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument.
  2. Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

Artikel 6b - Herroepingsrecht bij levering van diensten

  1. Bij levering van diensten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende veertien dagen, ingaande op de dag van het aangaan der overeenkomst.
  2. Om gebruik te maken van zijn herroepingsrecht, zal de consument zich richten naar de door de ondernemer bij het aanbod en/of uiterlijk bij de levering ter zake verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

Artikel 7 - Kosten in geval van herroeping

  1. Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor zijn rekening.
  2. Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen.

Artikel 8 - Uitsluiting herroepingsrecht

  • Indien de consument niet over een herroepingsrecht beschikt, kan dit door de ondernemer alleen worden uitgesloten indiende ondernemer dit duidelijk in het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld.
  • Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:
    • a) die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
    • b) die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
    • c) die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
    • d) die snel kunnen bederven of verouderen;
    • e) waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
    • f) voor losse kranten en tijdschriften;
    • g) voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.
  • Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor diensten:
    • a) betreffende logies, vervoer, restaurantbedrijf of vrijetijdsbesteding te verrichten op een bepaalde datum of tijdens een bepaalde periode;
    • b) waarvan de levering met uitdrukkelijke instemming van de consument is begonnen voordat de bedenktijd is verstreken;
    • c) betreffende weddenschappen en loterijen.

Artikel 9 - De prijs

  1. Gedurende de in het aanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen van de aangeboden producten en/of diensten niet verhoogd, behoudens prijswijzigingen als gevolg van veranderingen in BTW-tarieven.
  2. In afwijking van het vorige lid kan de ondernemer producten of diensten waarvan de prijzen gebonden zijn aan schommelingen op de financiële markt en waar de ondernemer geen invloed op heeft, met variabele prijzen aanbieden. Deze gebondenheid aan schommelingen en het feit dat eventueel vermelde prijzen richtprijzen zijn, worden bij het aanbod vermeld.
  3. Prijsverhogingen binnen 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien zij het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen.
  4. Prijsverhogingen vanaf 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien de ondernemer dit bedongen heeft en:
    • a) deze het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen; of
    • b) de consument de bevoegdheid heeft de overeenkomst op te zeggen tegen de dag waarop de prijsverhoging ingaat.
  5. De in het aanbod van producten of diensten genoemde prijzen zijn inclusief BTW.

Artikel 10 - Conformiteit en Garantie

  1. De ondernemer staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.
  2. Een door de ondernemer, fabrikant of importeur als garantie aangeboden regeling doet niets af aan de rechten en vorderingen die de consument ter zake van een tekortkoming in de nakoming van de verplichtingen van de ondernemer jegens de ondernemer kan doen gelden op grond van de wet en/of de overeenkomst op afstand.

Artikel 11 - Levering en uitvoering

  1. De ondernemer zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten en bij de beoordeling van aanvragen tot verlening van diensten.
  2. Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan het bedrijf kenbaar heeft gemaakt.
  3. Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal het bedrijf geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren tenzij een langere leveringstermijn is afgesproken. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk één maand nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden, een gelijkwaardig vervangproduct aan te vragen, of eventuele schadevergoeding te bekomen.
  4. In geval van ontbinding conform het vorige lid zal de ondernemer het bedrag dat de consument betaald heeft zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na ontbinding, terugbetalen.
  5. Indien levering van een besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zal de ondernemer zich inspannen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen. Uiterlijk bij de bezorging zal op duidelijke en begrijpelijke wijze worden gemeld dat een vervangend artikel wordt geleverd. Bij vervangende artikelen kan het herroepingsrecht niet worden uitgesloten. De kosten van retourzending zijn voor rekening van de ondernemer.
  6. Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust tot het moment van bezorging aan de consument bij de ondernemer, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.

Artikel 12 - Duurtransacties

  1. De consument kan een overeenkomst die voor onbepaalde tijd is aangegaan te allen tijde opzeggen met inachtneming van daartoe overeengekomen opzeggingsregels en een opzegtermijn van ten hoogste één maand.
  2. Een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan heeft een looptijd van maximaal twee jaar. Indien is overeengekomen dat bij stilzwijgen van de consument de overeenkomst op afstand zal worden verlengd, zal de overeenkomst worden voortgezet als een overeenkomst voor onbepaalde tijd en zal de opzegtermijn na voortzetting van de overeenkomst maximaal één maand bedragen.

Artikel 13 - Betaling

  1. Voor zover niet later is overeengekomen dienen de door de consument verschuldigde bedragen te worden voldaan binnen veertien dagen na bezorging van het goed of in geval van een overeenkomst tot het verlenen van een dienst, binnen 14 dagen na afgifte van de deze overeenkomst betreffende bescheiden. 
  2. Bij de verkoop van producten aan consumenten mag in algemene voorwaarden een gedeeltelijke of volledige vooruitbetaling worden bedongen (tijdens de herroepingstermijn). Wanneer vooruitbetaling is bedongen, kan de consument geen enkel recht doen gelden aangaande de uitvoering van de desbetreffende bestelling of dienst(en), alvorens de bedongen vooruitbetaling heeft plaatsgevonden. 
  3. De consument heeft de plicht om onjuistheden in verstrekte of vermelde betaalgegevens onverwijld aan de ondernemer te melden. In geval van wanbetaling van de consument heeft de ondernemer behoudens wettelijke beperkingen, het recht om de vooraf aan de consument kenbaar gemaakte redelijke kosten in rekening te brengen. 

Artikel 14 - Klachtenregeling

  1. De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
  2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
  3. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
  4. Een klacht over een product, dienst of de service van de ondernemer kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier op de consumentenpagina van de website van BeCommerce. www.BeCommerce.be De klacht wordt dan zowel naar de betreffende ondernemer als naar BeCommerce gestuurd.
  5. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
  6. De consument heeft ook steeds de mogelijkheid om een klacht in te dienen bij het Europees ODR-platform: ec.europa.eu/consumers/odr/

Artikel 15 - Geschillen

  1. Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Belgisch recht van toepassing.
  2. Geschillen tussen de consument en de ondernemer over de totstandkoming of uitvoering van overeenkomsten met betrekking tot door deze ondernemer te leveren of geleverde producten en diensten, kunnen, met inachtneming van het hierna bepaalde, zowel door de consument als de ondernemer worden voorgelegd aan de Geschillencommissie BeCommerce,
  3. Een geschil wordt door de Geschillencommissie slechts in behandeling genomen, indien de consument zijn klacht eerst binnen bekwame tijd aan de ondernemer heeft voorgelegd.
  4. Uiterlijk drie maanden nadat het geschil is ontstaan dient het geschil schriftelijk bij de Geschillencommissie aanhangig te worden gemaakt.
  5. Wanneer de consument een geschil wil voorleggen aan de Geschillencommissie, is de ondernemer aan deze keuze gebonden. Wanneer de ondernemer dat wil doen, zal de consument binnen vijf weken na een daartoe door de ondernemer schriftelijk gedaan verzoek, schriftelijk dienen uit te spreken of hij zulks ook wenst dan wel het geschil wil laten behandelen door de daartoe bevoegde rechter. Verneemt de ondernemer de keuze van de consument niet binnen de termijn van vijf weken, dan is de ondernemer gerechtigd het geschil voor te leggen aan de bevoegde rechter.
  6. De Geschillencommissie doet uitspraak onder de voorwaarden zoals deze zijn vastgesteld in het reglement van de Geschillencommissie. De beslissingen van de Geschillencommissie geschieden bij wege van bindend advies.
  7. De Geschillencommissie zal een geschil niet behandelen of de behandeling staken, indien aan de ondernemer surseance van betaling is verleend, deze in staat van faillissement is geraakt of zijn bedrijfsactiviteiten feitelijk heeft beëindigd, voordat een geschil door de commissie op de zitting is behandeld en een einduitspraak is gewezen.

Artikel 16 - Branchegarantie

  1. BeCommerce zal, met bekwame spoed, de verplichtingen van de ondernemer tegenover de consument, ter zake van een aan hem door de Geschillencommissie BeCommerce opgelegd bindend advies, overnemen indien deze ondernemer zijn verplichtingen niet binnen de daarvoor in het bindend advies gestelde termijn is nagekomen. De overname door BeCommerce van verplichtingen van de ondernemer wordt opgeschort indien en voor zover dat bindend advies binnen twee maanden na dagtekening daarvan overeenkomstig het reglement van de Geschillencommissie ter toetsing aan de rechter is voorgelegd en vervalt door het in kracht van gewijsde gaan van het vonnis waarbij de rechter het bindend advies onverbindend heeft verklaard.
  2. Voor toepassing van deze garantie is vereist dat de consument een schriftelijk beroep hierop doet bij BeCommerce en dat hij zijn vordering op de ondernemer overdraagt aan de BeCommerce.

Artikel 17 - Aanvullende of afwijkende bepalingen

Aanvullende dan wel van deze algemene voorwaarden afwijkende bepalingen mogen niet ten nadele van de consument zijn en dienen schriftelijk te worden vastgelegd dan wel op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kunnen worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager.

Artikel 18 - Wijziging van de algemene voorwaarden BeCommerce

Wijzigingen in deze voorwaarden zijn slechts van kracht nadat deze op daartoe geëigende wijze zijn gepubliceerd, met dien verstande, dat bij toepasselijke wijzigingen gedurende de looptijd van een aanbod de voor de consument meest gunstige bepaling zal prevaleren.

Artikel 19 - Identiteitsdiefstal en kredietkaartfraude  

Om de veiligheid van uw online bezoek te verzekeren, werkt BeCommerce uitsluitend samen met  erkende  beveiligingspartners.  Verlies of diefstal van uw identiteitsgegevens wordt hierdoor tot een minimum beperkt. BeCommerce meent alle mogelijke en relevante voorzorgen te hebben genomen en handelt zodoende als een normale, vooruitziende en zorgvuldige online tussenpersoon. Eventuele identiteitsdiefstal of (financiële) diefstal kan dan  ook niet  tegen BeCommerce worden ingeroepen. 

Adres BeCommerce:
Wetenschapspark 1 - lab 1
Campuslaan 1
3590 Diepenbeek
België

Aanvullende voorwaarden

Artikel 1: Voorwaarden voor deelname

Om deel te kunnen nemen aan 50plusmatch.be moet je:

a. minimaal 50 jaar zijn;
b. alleenstaand zijn en een serieuze relatie of vriendschap zoeken;
c. de Nederlandse taal gebruiken;

Artikel 2: Verplichtingen van leden

a. Het is niet toegestaan contact informatie in je nickname en/of profiel te plaatsen en/of je type lidmaatschap te vermelden;
b. Het is niet toegestaan onwaarheden in je profiel te plaatsen;
c. Het is niet toegestaan andere leden te benaderen met onderzoeken, reclame, discriminerende, beledigende en/of erotische teksten en/of foto's;
d. 50plusmatch heeft het recht je berichten van en naar andere leden te lezen, maar zal dit slechts doen bij een redelijk vermoeden van misbruik.

Artikel 3: Lidmaatschap

Het lidmaatschap is persoonlijk en niet overdraagbaar.

Artikel 4: Uitsluiting

Bij overtreding van de algemene en/of aanvullende voorwaarden kun je definitief verwijderd worden van de site zonder recht op restitutie van je gedane betalingen.

Artikel 5: Aansprakelijkheid

a. 50plusmatch fungeert als intermediair tussen leden en is niet aansprakelijk voor gedragingen van leden en/of de gevolgen daarvan;
b. 50plusmatch doet er alles om de veiligheid van de site te waarborgen, wij kunnen echter niet garanderen dat de site niet door derden onrechtmatig gebruikt kan worden.

Bijlage I: Modelformulier voor herroeping

Modelformulier voor herroeping

(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)

  • Aan: [ naam ondernemer]

    [ geografisch adres ondernemer]

    [ faxnummer ondernemer, indien beschikbaar]

    [ e-mailadres of elektronisch adres van ondernemer] 

  • Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende

    de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]*

    de levering van de volgende digitale inhoud: [aanduiding digitale inhoud]*

    de verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst]*,

    herroept/herroepen*

     

  • Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]  
  • [Naam consumenten(en)]
  • [Adres consument(en)]
  • [Handtekening consument(en)] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)

* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.

Opslaan of printen

Privacy

Via onze datingsite/app worden privacygevoelige gegevens oftewel persoonsgegevens verwerkt. MatchMedia BV acht een zorgvuldige omgang met persoonsgegevens van groot belang. Persoonlijke gegevens worden door ons dan ook zorgvuldig verwerkt en beveiligd. Deze privacy policy is opgesteld met inachtneming van de GDPR-regels.

Bij onze verwerking houden wij ons aan de eisen die de privacywetgeving stelt. Dat betekent onder andere dat:

  • wij duidelijk vermelden met welke doeleinden wij persoonsgegevens verwerken. Dat doen wij via deze privacyverklaring;
  • wij onze verzameling van persoonsgegevens beperken tot alleen de persoonsgegevens die nodig zijn voor legitieme doeleinden;
  • wij u eerst vragen om uitdrukkelijke toestemming om uw persoonsgegevens te verwerken in gevallen waarin uw toestemming is vereist;
  • wij passende beveiligingsmaatregelen nemen om uw persoonsgegevens te beschermen en dat ook eisen van partijen die in onze opdracht persoonsgegevens verwerken;
  • wij uw recht respecteren om uw persoonsgegevens op uw aanvraag ter inzage te bieden, te corrigeren of te verwijderen.

MatchMedia BV is de verantwoordelijke voor de gegevensverwerking. In deze privacyverklaring leggen wij uit welke persoonsgegevens wij verzamelen en gebruiken en met welk doel. Wij raden u aan deze zorgvuldig te lezen.

Deze privacyverklaring is voor het laatst aangepast op 01-06-2020 12:00:00.

Gebruik van persoonsgegevens

Bij het gebruiken van onze datingsite/app verkrijgen wij bepaalde gegevens van u. Dat kunnen persoonsgegevens zijn. Wij bewaren en gebruiken uitsluitend de persoonsgegevens die rechtstreeks door u worden opgegeven, in het kader van de door u gevraagde dienst, of waarvan bij opgave duidelijk is dat ze aan ons worden verstrekt om te verwerken.

Wij gebruiken de volgende gegevens voor de in deze privacyverklaring genoemde doelen:

  • NAW gegevens
  • Postcode
  • Emailadres
  • Betalingsgegevens
  • Geslacht
  • Uw nickname
  • Uw (profiel-) foto's
  • Geboortedatum
  • IP-adres
  • Sexuele voorkeur
  • Religie
  • Provincie
  • Woonplaats
  • Opleidingsniveau
  • Beroep
  • Burgerlijke staat
  • Kinderen
  • Gewenste relatie
  • Drink gedrag
  • Rook gedrag
  • Haarkleur
  • Oogkleur
  • Werkzame situatie
  • Postuur
  • Lengte
  • Mooiste boek
  • Leukste TV-serie
  • Mooiste muzieknummer
  • Krant of nieuwssite
  • Mooiste film
  • Omschrijving wie u bent
  • Omschrijving hoe u er uit ziet
  • Omschrijving over uw vrije tijd
  • Omschrijving van degene die u wilt vinden
  • Omschrijving van uw relatieverwachtingen
  • Omschrijving van uw ideal vakantie
  • Muziek voorkeur

Registreren

Bij bepaalde onderdelen van onze datingsite/app moet u zich eerst registreren. Na registratie bewaren wij via de door u gekozen gebruikersnaam de door u opgegeven persoonsgegevens. Wij bewaren deze pagina gegevens zodat u deze niet elke keer opnieuw hoeft in te vullen en zodat wij u kunnen contacteren in het kader van uitvoering van de overeenkomst.

Wij zullen de aan uw gebruikersnaam gekoppelde gegevens niet aan derden verstrekken, tenzij dat noodzakelijk is in het kader van de uitvoering van de overeenkomst die u met ons sluit of indien dit wettelijk verplicht is. In geval van een vermoeden van fraude of misbruik van onze datingsite/app kunnen wij persoonsgegevens aan de bevoegde autoriteiten overhandigen.

Toegang portaal

Met ons portaal kunt u toegang krijgen tot een beheeromgeving waar u zelf zaken kunt instellen, opgeven en wijzigen.

Afhandelen bestelling

Wanneer u bij ons een bestelling plaatst, maken wij voor de afhandeling daarvan gebruik van uw persoonsgegevens. Indien dat nodig is voor een goede afhandeling kunnen wij uw persoonsgegevens ook aan derden verstrekken. Meer daarover leest u verderop in deze privacyverklaring.

Een abonnement afsluiten

Via 50plusmatch.be kunt u een betaald abonnement afsluiten. Voor dit doel vragen wij aan u de voor de betaling benodigde gegevens. Deze worden niet voor andere doeleinden gebruikt.

Reclame

Wij kunnen u, naast de informatie op onze website, ook per e-mail op de hoogte brengen van onze nieuwe producten en diensten.

Contactformulier en nieuwsbrief

Wij bieden via onze datingsite/app de mogelijkheid om vragen te stellen middels een contactformulier, waarbij u gevraagd wordt diverse gegevens in te vullen om uw vraag te behandelen. U kiest zelf welke gegevens u daarbij verstrekt. De gegevens die u ons toestuurt, worden bewaard zolang als naar de aard van het formulier of de inhoud van uw e-mail nodig is voor de volledige beantwoording en afhandeling daarvan.

Wij bieden een nieuwsbrief waarmee wij geïnteresseerden willen informeren over onze producten en/of diensten. Iedere nieuwsbrief bevat een link waarmee u zich kunt afmelden. Uw e-mailadres wordt automatisch toegevoegd aan de lijst van abonnees.

App store

De app die de dienst levert, is gedownload via een appstore van derden. Wij hebben geen invloed op welke persoonsgegevens de aanbieder hiervan verwerkt en waarvoor. Wij raden u aan de relevante privacyverklaringen te lezen van de desbetreffende aanbieder.

Publicatie

Bij gebruik van onze datingsite/app worden de volgende gegevens gepubliceerd zodat ze op internet zichtbaar zijn voor andere leden op de site en niet zichtbaar via zoekmachines:

  • uw geslacht uw geboortedatum
  • uw (profiel-) foto
  • door u zelf opgegeven informatie

Deze publicatie is echter afgeschermd voor zoekmachines. U kiest zelf welke informatie u publiceert. Het is mogelijk dat u hiermee te achterhalen bent. Op verzoek anonimiseren wij informatie die gepubliceerd is.

Advertenties

Onze datingsite/app kan advertenties vertonen.

Verstrekking aan derden

Wij kunnen uw gegevens doorgeven aan onze partners. Deze partners zijn betrokken bij de uitvoering van de overeenkomst.

In onze datingsite/app zijn social media buttons opgenomen.

 

Cookies

Op onze datingsite/app wordt gebruik gemaakt van cookies. Ook via derden die door ons zijn ingeschakeld worden cookies geplaatst.

Wanneer u onze datingsite/app voor het eerst bezoekt, wordt er een mededeling getoond waarin wij u de keuze geven om alle of alleen functionele cookies te accepteren.

Het staat u vrij om cookies uit te schakelen middels uw browser. Houd er wel rekening mee dat het mogelijk is dat onze website dan niet meer optimaal werkt.

Met derden die cookies plaatsen hebben wij afspraken gemaakt over het gebruik van de cookies en applicaties. Toch hebben wij geen volledige controle op wat de aanbieders van deze applicaties zelf met de cookies doen wanneer zij deze uitlezen. Voor meer informatie over deze applicaties en hoe zij met cookies omgaan, zie graag de privacyverklaringen van deze partijen (let op: deze kunnen regelmatig wijzigen).

Google Analytics

Wij gebruiken Google Analytics om bij te houden hoe bezoekers onze datingsite/app gebruiken. Wij hebben een bewerkersovereenkomst met Google gesloten om afspraken te maken over de omgang met onze data. Verder hebben wij Google niet toegestaan de verkregen Analytics informatie te gebruiken voor andere Google diensten, tot slot laten wij de IP-adressen anonimiseren.

Beveiliging

Wij nemen beveiligingsmaatregelen om misbruik van en ongeautoriseerde toegang tot persoonsgegevens te beperken. In het bijzonder nemen wij de volgende maatregelen:

  • Toegang tot persoonsgegevens wordt afgeschermd met een gebruikersnaam en wachtwoord
  • De gegevens worden na ontvangst opgeslagen in een apart, afgeschermd systeem
  • Wij nemen fysieke maatregelen voor toegangsbescherming van de systemen waarin persoonsgegevens opslagen zijn
  • Wij maken gebruik van beveiligde verbindingen (Secure Sockets Layer of SSL) waarmee alle informatie tussen u en onze website wordt afgeschermd wanneer u persoonsgegevens invoert
  • Wij houden logs bij van alle opvragingen van persoonsgegevens

Bewaartermijnen

De hierboven beschreven persoonsgegevens worden bewaard voor zo lang als nodig om uw bestellingen af te handelen, inclusief garantie. Daarna bewaren wij gegevens nog maximaal een jaar voor de beschreven statistische doeleinden. De gegevens worden vervolgens gewist, tenzij er een wettelijke plicht is die langer bewaren vereist (zoals de fiscale bewaarplicht van zeven jaar voor betaalgegevens).

Websites van derden

Deze privacyverklaring is niet van toepassing op websites van derden die door middel van links met onze datingsite/app zijn verbonden. Wij kunnen niet garanderen dat deze derden op een betrouwbare of veilige manier met uw persoonsgegevens omgaan. Wij raden u aan de privacyverklaring van deze websites te lezen alvorens van deze websites gebruik te maken.

Wijzigingen in deze privacyverklaring

Wij behouden ons het recht voor om wijzigingen aan te brengen in deze privacyverklaring. Het verdient aanbeveling om deze privacyverklaring geregeld te raadplegen, zodat u van deze wijzigingen op de hoogte bent.

Inzage en wijzigen van uw gegevens

Voor vragen over ons privacybeleid of vragen omtrent inzage en wijzigingen in (of verwijdering van) uw persoonsgegevens kunt u te allen tijde contact met ons opnemen via onderstaande gegevens.

U kunt ons ook een verzoek toesturen om deze gegevens in te zien, te wijzigen of te verwijderen. Ook kunt u een verzoek indienen om een gegevensexport op te vragen voor gegevens die wij met uw toestemming gebruiken, of gemotiveerd aangeven dat u de verwerking van persoonsgegevens door ons wil laten beperken.

Om misbruik te voorkomen kunnen wij u daarbij vragen om u adequaat te identificeren. Wanneer het gaat om inzage in persoonsgegevens gekoppeld aan een cookie, dient u een kopie van het cookie in kwestie mee te sturen. U kunt deze terug vinden in de instellingen van uw browser. Indien de gegevens niet kloppen, kunt u ons verzoeken om de gegevens te wijzigen of te laten verwijderen.

Autoriteit Persoonsgegevens

Natuurlijk helpen wij u graag verder als u klachten heeft over de verwerking van uw persoonsgegevens. Op grond van de privacywetgeving heeft u ook het recht om een klacht in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens tegen deze verwerkingen van persoonsgegevens. U kunt hiervoor contact opnemen met de Autoriteit Persoonsgegevens.

Contactgegevens

MatchMedia BV
Molenstraat 18 A
2513 BK Den Haag
redactie@50plusmatch.be

Dating 50plusmatch
Dating voor actieve 50-plussers
Inloggen
menu
  • Home
  • Over 50PlusMatch
    • Waarom 50PlusMatch
    • Facts & figures
    • Veelgestelde vragen
  • Over dating
    • Waarom dating
    • Hoe werkt het
    • Tips
    • Stappenplan
    • Herroeping
  • Onze prijzen
  • Succesverhalen
  • Blog
  • Contact
    • Contactgegevens
    • Klacht

Relatiestatus: single!

zondag 28 juni 2020

Waarom ben ik hier? Om opnieuw de Liefde tegen te komen.

Het waardevolste geschenk dat je iemand geeft: je hart…
Hij moet het waard zijn mijn liefde te mogen ontvangen.

De man die ik graag zie, omring ik liefdevol en verwen ik zonder hem te verstikken.
Een ‘thuis voelen’ in elkaars wereld.

Ik ken mijn valkuilen.
Het vraagt tijd om dit voor jezelf uit te zoeken.
Soms lijkt het wat op de ‘processie van Echternach’.

Kan je hart breken van verdriet? Ja, liefde kan erg diep gaan.
Zeker als je bijv. je partner hebt verloren.
Gekwetst terug uit een dal kruipen? Iedereen maakt dit weleens een keer mee.
Kan je van iemand walgen? Absoluut! Zolang het je leven maar niet meer domineert.

Vroeger zag ik vooral de pijn en het verdriet na een liefdesbreuk, nu zie ik vooral de warme gevoelens en mooie momenten die je met iemand kan delen.
Maar het vraagt tijd om te helen…

Les goûts et les couleurs… ne se discutent pas!
En toch doet men eigenlijk niets anders…

Dat iemand na mijn vriendelijke contactpoging niet positief reageert, daar kan ik perfect mee leven.
Een antwoord krijg je echter zelden, als je niet in hun smaak zou vallen.
Ze zwijgen nog liever dan dit te verwoorden… toch wel heel vreemd.
Het zijn vaak diezelfde mensen die een weigering van een ander maar moeilijk kunnen aanvaarden.
Zelfs als je hen respectvol duidelijk maakt dat je hen niet ziet als mogelijk contact…
Ze zien zelfs niet wat er echt in jouw profiel staat.

Zouden ze de essentie wel begrijpen?
Of… zijn ze zo vol van zichzelf dat ze zich beschreven zien staan in mijn wensen?
Ik snap in elk geval hun contactpoging soms niet, maar zal wel reageren.
Omdat ikzelf gewoon weet wat ik wil en dat ook respectvol duidelijk maak.
Ze vinden me dan soms wel heel arrogant!

Ik schrijf trouwens zelf nooit iemand aan, als ik me niet kan vereenzelvigen met zijn wenspartner.
Helaas, ze passeren zelden… een enkeling wel, jazeker.
En dan moet het natuurlijk nog wederzijds zijn. ;-)

Geen antwoord geven op een verzoek tot contact, neen, zo zit ik dus niet in elkaar.
Behalve als het té gortig is qua taalgebruik of inhoud…
Of misschien dat laatste dan weer nét wel… want, ik voel me goed in mijn vel en ben niet op mijn mondje gevallen ;-)
Dus, een reactie mag je dán zeker ook van me verwachten!

Je werd wijzer; je wordt voorzichtiger; je bent vastberaden met een doel voor ogen!

Je gaat, zeker in je fifties, niet meer over 1 nacht ijs.
Mijn buik laat ik zeker haar zeg doen; mijn hart houd ik zolang mogelijk in bedwang… uit zelfbescherming.

De afgelopen jaren las ik veel over Liefde & Relaties; hoe makkelijk het voor sommigen gaat, hoe moeilijk het voor anderen soms kan zijn.
Ik nam ook regelmatig deel aan een debat en schreef hier en daar over mijn ervaringen...
Zo ook een tijdje geleden, toen ik de volgende vragen kreeg voor een publicatie:

- Wat betekent Liefde voor jou?

Liefde betekent groeien, langzaam opbouwen… elkaar kunnen vertrouwen.
Slow love, het rustig aftasten en elkaar ontdekken... 

Liefde voedt mijn hart, maar ook mijn verstand… bij een partner die me boeit.

Je vindt innerlijke rust en tegelijk ook het gevoel van vrolijke uitbundigheid.
Bewonderen, verwonderen, verrassen,…
Je accepteert elkaar in alle respect en tevredenheid.
Je kent geen schaamte voor elkaar of bij elkaar.
Samen zoek je naar een mooie synergie...

Elders naar 'nieuwe prikkels en horizonten' zoeken, hoeft niet meer.
Het ideale gras is immers gevonden.

Diepgang, inhoud, genieten van elkaar…

Ik ervaar ook de liefde van mijn vrienden; ik koester hun vriendschap…
Samen kan je lachen; samen kan je huilen; je bent er voor elkaar.

- Wat betekent verliefdheid voor je?

Ik word helemaal niet snel verliefd, omdat de persoon me moet raken, boeien.

Positieve gevoelens; vrolijkheid; constant wegdromen en lachen in jezelf; je ogen blinken…
Een chemische reactie aan hormonen begint te borrelen…
Een aanraking geeft je rillingen en een fijne opwellende warmte…
Je voelt je geliefd bij de andere…

Je straalt en dat merkt ook jouw omgeving.
Je wordt geraakt door die kleine subtiele dingen…
Het maakt je als mens nog veel mooier…

En ja, het kan: ‘verliefdheid bij een eerste blik’!

- Hoe moeilijk is liefde voor je?

Iemand opnieuw in jouw leven toelaten, dat is ook je kwetsbaar durven opstellen… niet zonder risico's.

De snelheid van de andere werkt bij mij soms als een belemmering.
Voorzichtigheid; een rustig tempo… een beetje zoals toen we zelf nog jong waren?

Een sterk gevoel voor empathie speelt me soms parten… intuïtief voel je ook wat de andere voelt.
Dialoog, eerlijk durven praten over gevoelens; over twijfels… voor sommigen een brug té ver.
Ze verdwijnen nog liever dan eraan te werken.

Het ‘meer worden dan’ kan ook alleen als het wederzijds is; een balans in evenwicht.

Hoe stap je uit de ‘friends-zone’ de liefde binnen?

- Iedereen streeft naar dé liefde? Bestaat die volgens jou?

Ja, die bestaat zeer zeker.
'Liefde na je 50ste' verdient het nog alle kansen te krijgen!
Ik ben ervan overtuigd dat ik hem ooit nog (terug) zal tegenkomen.
Vandaag stel ik me er wel meer voor open dan vroeger; ik maak er nu ook meer tijd voor vrij.

- Wat is jouw geheim om het te doen slagen?

De balans in evenwicht vinden en… er beiden vol voor gaan, zonder verborgen agenda.
Het beste in elkaar bovenhalen; elkaar spontaan aan het lachen brengen of troosten...
Luisteren, praten, dialoog… ook als het wat moeilijker is.
Issues bespreekbaar maken… niet te lang laten sudderen…

Jezelf graag blijven zien, op een gezonde manier.
Niemand verstikken…

Jullie leven als 2 rivieren samen laten vloeien om uit te monden in de zee van een liefdevolle relatie.


Slow Love. Liefde kan zo mooi zijn…

Een leuke leestip:   https://bit.ly/3g9ZbzZ    Ode aan de onbeantwoorde Liefde


geplaatst door EAJ - 1439 keer gelezen

Vorige berichten

DE BOCHT

Hoera, het seizoen was weer begonnen! Met z'n allen naar de camping.


Zo'n 60 jaar geleden begon een ondernemende boer zijn velden op te delen in campeerterreintjes.
Kreeg je vervolgens: Het Voorste Veldje, Het Elite Veldje, Het Leidse Veldje en Het Veldje Achter Het Bruggetje.
Mijn vader kwam uit een groot gezin en het duurde niet lang eer meer dan de helft van die broers en zussen met hun voltallige gezin een groot deel van Het Veldje Achter Het Bruggetje hadden ingepalmd.
Natuurlijk waren het niet enkel mijn familieleden die er stonden. Naast ons stond een echtpaar met 1 zoon. Hij was jaren ouder dan ik en als zijn 'kleine zusje' hobbelde ik overal achter hem aan.


Zo ook die keer dat we naar De Bocht gingen. De Bocht was, ja hoor, een bocht in een slootje dat via Het Weggetje Achter De Camping te bereiken was.
Buiten dat ik daar vele vele voetafdrukken heb achtergelaten, verliefd als ik was op 'Piet', talloze malen heen en weer ben gelopen om te zien of hij er al aankwam...maar dit terzijde..
De Bocht was een ideale plek om een rubberbootje te water te laten.
Mijn broer en ik hadden dit onvoorstelbare mooie cadeau gekregen van mijn oma met de woorden 'dat die kinderen toch ook wel eens iets mochten'.


De rubberboot werd op een dag opgepompt door de buurjongen en tesamen droegen we alles naar De Bocht. Ik droeg de paddles en de picknickmand.
Na de doop van de boot, en na het 'onder de knie' krijgen van het besturen van die boot (de buurjongen roeide, ik zat er bij en zag dat het goed ging) zagen we een stukje verderop een rand van een weiland wat als een soort aanlegsteiger was betegeld. Ideaal!
Ik ging er als eerste uit, en dat ging goed....Terwijl ik tussen de vlaaien aan het zoeken was naar een plekje waar ik het picknickkleedje kon uitspreiden hoorde ik wanhopige kreten: "Help me nou!...Help me nou toch!!!!"


Wat bleek, bij het uitstappen was de buurjongen afgedreven ... hij klampte zich met zijn handen vast aan de kant, zijn voeten haakten nog over de rand van de boot...en zijn buik hing enkele centmeters boven het water!
Languit hing hij daar!
Ik heb van het lachen niet gezien hoe hij aan wal ik gekomen. Ik kan me ook niet meer herinneren of dat met een plons en gespetter is geweest of met bovenmenselijke kracht.
Echter, dát beeld, een beer van een vent die daar hing, staat op mijn netvlies gebrand...

Toen we uiteindelijk weer terug waren op de camping zette mijn hulpvaardige broer de boot te drogen tegen het prikkeldraad waardoor het hele avontuur met een sisser afliep... ppppppffffsssssttt.....

Jokes 

Lees verder »

Lichtjes

Zoals de vorige jaren had ik ook de afgelopen Kerstmis de bijbehorende boom (nee, geen echte!) weer netjes versierd.
Echter… dit keer was ik helemaal vergeten – al een teken des tijds? – om de lichtjes even te controleren vòòr ik alle andere attributen (en dat zijn er elk jaar meer en meer!) in de kerstboom te deponeren!
Nu hoor ik u al denken… het vervolg zal wel zijn dat de lichtjes het helemaal niet meer deden, maar… niét beste lezer! Van de (ruwweg geschatte) 120 lichtjes waren er toch nog een stuk of zeven die voor enige troost zorgden.

Zelfs toen ik Jezu’ke, Maria, Joseph en hun hele gevolg in de juiste positie had neergevleidt bleef het een triestig aanzicht maar… in het kader van.. dat het dit jaar toch sowieso allemaal een stuk minder zou zijn, had ik al snel beslist om niet opnieuw te beginnen! Pfff… wàt een opluchting!

Als compensatie voor de droevige feestverlichting ben ik dan nog maar enkele vuurrode kerstballen gaan kopen en ik moet zeggen… : ze stuurden het bedenkelijke verlichtingsniveau toch ietsjes naar boven! Bovendien ben ik enkele dagen later toch nog een nieuwe lichtketting gaan kopen en heb daarmee, als troost voor de lage voltage in m’n kerstboom m’n terras maar uitbundig in de schijnwerpers gezet!

Eind goed, al goed zou je denken maar…alle lichtjes ten spijt…. op Kerstavond zat ik uiteindelijk – nadat m’n invitée pas op het allerlaatste moment (omwille van dat vreselijke virus) het toch niet aandurfde om Kerstmis samen te vieren… weer alleen!!
Heb de 3 soorten wildpaté’s als voorgerecht en de filets de sôle op Oostendse wijze dan maar wijselijk helemaal op m’n eentje geconsumeerd!

Gelukkig zat er als bonus een héle fles wijn voor mij alleen in het Kerstpakket.

Volgend jaar beter….

Lees verder »

MOOI WEER WEER

'k Heb ze geteld, de dagen voordat het weer lente wordt
het zijn er vanaf vandaag nog zesenzeventig
Ruim voor die tijd zullen de bolletjes weer boven de grond komen
vogeltjes zullen weer druk in de weer zijn met het bouwen van hun nest

Hoe zal het er tegen die tijd uitzien voor 'de mens'
de natuur gaat haar gang, virus of geen virus
maar de mens ziet af, past zich aan, hunkert naar betere tijden
zónder angst voor besmetting

Wat als je nu jong bent? of alleenstaand?
aan het begin staat van je carrière, een relatie, gezin, de toekomst
Wat als je mogelijkheden zo ingeperkt zijn dat je niet meer durft
zoals Ramses Shaffy zong :" Mens durf te leven"
Tja....makkelijker gezegd dan gedaan nu

Ondertussen draait de wereld gewoon door
trekt zich niks aan van alle verdriet en frustraties
Gelukkig maar...

Ook het zoeken op de site gaat overminderd door
het bruist van de goede voornemens, de beste wensen
Nieuwe hoop gloort aan de horizon
en natúúrlijk zal het lukken....het geluk vinden...niet meer alleen hoeven zijn
Tot die tijd koesteren we onze positieve dingen, want dát is wat telt
dát is wat het leven mooier maakt 

Een heel goed nieuwjaar gewenst aan iedereen!

Jokes

Lees verder »

Lees ook de blogs van:

  • Jokes
  • Gerd
Gratis inschrijven

© 50PlusMatch

Direct naar:
Over 50PlusMatch
Waarom 50PlusMatch Facts & figures Veelgestelde vragen
Over dating
Waarom dating Hoe werkt het Tips Stappenplan Herroeping
Overig
Onze prijzen Succesverhalen Blog
Algemeen
Contact Privacy Algemene voorwaarden Sitemap
Volg ons